divendres, 25 de febrer del 2011

Moment únic: viure la Champions en directe

Esperava un dia com aquells amb il·lusió.
Tot va començar el dia abans, el 23 de Novembre del 2009, quan vaig rebre una trucada impacient dient amb veu nerviosa que en aquell moment seria molt feliç. Un cop vaig penjar, només feia que pensar en el que m’havia dit. Fins i tot aquella nit m’imaginava com seria i com viuria la situació que experimentaria l’endemà. Vaig viure una tarda molt estressant i pensant en què em podia posar per l’ocasió, anant a buscar el mínim detall per fer increïble la nit que m’esperava. Estava tant emocionada que vaig arribar a trucar almenys a cinc amigues per comunicar-los la notícia. A elles, com que el tema no els ha agradat mai, no en van fer gaire cas però veien que em faria molta il·lusió i que ho gaudiria més que mai.
L’endemà, ja el dia esperat – 24 de Novembre de 2009 – vaig aixecar-me relativament aviat per preparar les coses i marxar directament a l’acabar les classes a la Universitat. Me’n vaig anar a la meva ciutat a agafar un autobús que portava fins el destí que m’esperava aquella nit. Mentre viatjava, vaig tornar a rebre la mateixa trucada del dia anterior dient-me que ja ho tenia tot planejat. Quan vaig arribar a la gran ciutat que m’esperava, vaig quedar amb la persona amb qui havia quedat i vam anar a fer una volta tranquil·la, sense nervis, per calmar la situació. Llavors, després de molta estona, vam anar a comprar uns entrepans per emportar i unes begudes.
Va arribar el moment, a les 20.30 del vespre vam anar cap a un recinte de la ciutat molt gran, on es sentia la gent anant i venint, parlant, cridant i cantant... De cop vam començar a pujar unes escales mentre sonava una música que venia de dins el recinte, tot corrent anàvem pujant per no perdre’ns les primeres imatges del que van ser tres hores espectaculars.
Per fi vam poder arribar a dalt per poder veure l’inici de l’esdeveniment i vaig poder fer la primera foto d’aquest.
FCBarcelona vs Inter de Milà: Un enfrontament inoblidable – 24/11/09

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada